Tijekom godina naši klijenti za koje smo radili i koji su bili zadovoljni našim idejama i načinom rada pitali su nas da li im možemo pomoći u televijskim kampanjama.
Kako poznajemo dosta talentiranih ljudi s kojima volimo raditi naravno da smo prihvatili. Uostalom, televizijski oglas je radio oglas … sa slikama! No pustimo to po strani. TV oglašavanje je i dalje jedan od najmoćnijih marketinških alata, budući da daje mogućnost širenja do najvećeg broja ljudi u kratkom roku. Sve to ne mora biti ni toliko skupo kako izgleda na prvi pogled ako se stvaraju cjelovita marketinška rješenja prema potrebama i interesima klijenta.
Dohvat
Jedna od glavnih koristi TV oglašavanja je potencijal komuniciranja s vrlo velikom publikom. TV je masovni mediji i emitirani oglasi dobro privlače pozornost, stvaraju svijest i sklonost prema proizvodima i uslugama.
Ciljanje tržišnih segmenata
Unatoč tome što kod glavnih TV mreža, TV oglasi imaju vrijednost za davanje općih poruka, sa razvojem modernih tehnologija koje se primjenjuju na TV mrežama i sve većem broju TV mreža nudi se široki dohvat programskih opcija gdje se oglasi prikazuju određenoj ciljanoj publici. Oglašivači mogu ciljati određene tržišne segmente te na takav način postići visoki stupanj korisnosti (ROI) što je prije i bio glavni razlog za kritiku na TV oglašavanje.
Brza vjerodostojnost
Kombinacijom teksta, slike, zvuka i pokreta televizija je uvijek bila u mogućnosti privući više osjetila kod publike i time proizvodu/usluzi dati prepoznatljivu vjerodostojnost u kratkom roku. Nije moguće drugim medijima u takom kratkom roku dohvatiti publiku kao što to može televizija.
-
Informacija. Ideja. Brief (komunikacijska i kreativna strategija)
-
Izrada scenarija (Storyboard)
-
Produkcija
-
Snimanje
-
Postprodukcija
-
Odobrenje od strane klijenta i emitiranje