Radio je tradicionalan medij za oglašavanje. Zbog svoje dinamičnosti, putem njega oglašivači imaju priliku poslati poruku potencijalnim kupcima svojih proizvoda/usluga. Uglavnom marketinški stručnjaci smatraju kako je zabavna i informativna kampanja na radiju važan alat u cijelokupnom marketingu, bez obzira da li se radi o malim ili velikim tvrtkama. Uz podršku ostalih alata može se ostvariti značajan uspjeh u poslovanju, razvijanju branda i podizanju svijesti o tržišnoj marki.
Prepoznatljiv izgled
Većina radijskih postaja ima prepoznatljiv izgled. Samo domaća glazba, ozbiljna glazba… Svaki od radija ima svoju publiku koju oglašivači mogu dohvatiti. Radio produkcija i emitiranje nije toliko skupo te se oglasi mogu davati na više radijskih postaja istovremeno.
Aktivno slušanje
Radio je uglavnom sekundarni medij, ali određene prilike kao vožnja u autu, daju kao rezultat aktivno slušanje. U takvim situacijama dobra reklama – oglas može rezultirati sjajnim poslom…
DriveTime
Radio je najslušaniji popodne i ujutro – DriveTime. Sekundarne kategorije su prijepodne i večer. Kategorije se razlikuju od postaje do postaje no ove su glavne i od pravilnog odabira ili kombiniranja ovise rezultati oglašavanja.
Mobilni medij
Radio je jedini mobilni medij. Sluša se na poslu, autu, kod kuće, prilikom odlaska na posao, za vrijeme posla … Radio se sluša ne samo na radio uređajima već računalima, pametnim telefonima, televizorima. Slušatelji mogu čuti vašu reklamu bilo kad i bilo gdje.
Pristupačna cijena
Prema istraživanjima prosječna osoba mora vidjeti ili čuti oglas-reklamu barem tri puta prije bilo kakvog učinka. S obzirom na cijenu većina malih tvrtki može si omogućiti jedino oglašavanje na radiju.
-
Informacija o zadatku-cilju radio spota (vaši materijeli, želje, konačni tekst za snimanje)
-
Izrada scenarija
-
Izrada radne snimke
-
Finalna snimka
-
Vrijeme je za uključiti radio i slušanje vlastitog spota – oglasa